Safe Buy

SingleMalt.pl | sklep z alkoholem | whisky whiskey bourbon

Skip to Main Content »

Przeszukaj stronę

UWAGA: Zalecane przeglądarki internetowe

W celu bezbłędnego wyświetlania zawartości stron sklepu zalecamy używanie najnowszych, aktualnych wersji przeglądarek internetowych (np. aktualnie Firefox 3.5.x, Internet Explorer 8.x, Opera 10.x, Safari 4.x, Chrome 3.x ). Nie jesteśmy w stanie optymalizować kodu strony dla wszystkich starych wersji przeglądarek.

Realizacja zamówienia, czyli jak dokonać zakupów

W tym artykule dowiesz się jak dokonać zakupu w naszym sklepie. Jest to przewodnik ułatwiający przejście procesu zakupów, jednocześnie zgodny z naszym regulaminem. Jeżeli wciąż jakieś rzeczy nie zostały wyjaśnione, prosimy po lekturze o uwagi i komentarze na adres: sklep@SingleMalt.pl

Przejdź do sekcji:
Korzyści z rejestracji i konta w sklepie
Newsletter
Jak składać zamówienie?
Koszyk na zakupy
Formularz zamówienia
Realizacja zamówienia przez sklep
Czas realizacji zamówienia

Korzyści z rejestracji i konta w sklepie

Założenie konta w sklepie nie jest obowiązkowe. Możesz składać zamówienia jako gość, szczególnie jeżeli jednorazowo składasz zamówienia i nie planujesz dalszych zakupów w naszym sklepie. Zachęcamy jednak do rejestracji konta w SingleMalt.pl. Czy warto? Sam oceń.
Co zyskujesz po założeniu konta? M.in. możesz:

  • szybciej zamawiać produkty z naszej oferty, bo większość danych już wypełniłeś.
  • na bieżąco monitorować status złożonych zamówień.
  • przeglądać historię swoich zakupów.
  • dokonywać zmian w swoich danych osobowych.
  • zmieniać hasło dostępu.
  • prowadzić książkę adresów (przydatne, gdy dokonujesz zamówień na adres służbowy, a czasem na domowy lub gdy robisz prezent dla kogoś z rodziny lub znajomych);
  • zapisać swoje ulubione produkty wraz z komentarzem na liście życzeń
  • rozesłać swoją listę życzeń do znajomych (np. przed urodzinami lub Świętami).
  • zapisać się na newsletter.
  • otrzymywać informacje o degustacjach i prezentacjach produktów.

Założenie konta zajmie Ci mniej niż 2 minuty. Nie musisz pamiętać loginu, bo jest nim Twój adres e-mail, a gdybyś zapomniał hasła, które zdefiniowałeś, możemy Ci je szybko przypomnieć.

Newsletter, czyli bądź na bieżąco

Newsletter, to e-mail wysyłany przez Sklep, nie częściej niż 1-2 razy na miesiąc, w którym będziemy Cię na bieżąco informować o nowościach, promocjach i wydarzeniach związanych z whisky i ofertą naszego sklepu.
Ważne jest też to, że dowiesz się o promocjach i nowościach jako jeden z pierwszych.
Do zapisania się na newsletter wymagana jest rejestracja konta w naszym sklepie.

Jak składać zamówienie?

Zamówienia w sklepie SingleMalt.pl możesz dokonać na kilka sposobów:

  • dodając produkty do koszyka i składając zamówienie poprzez formularz internetowy – to rekomendowana i najwygodniejsza forma zakupów.
  • wysyłając zamówienie pocztą e-mail
  • dzwoniąc do sklepu i składając zamówienie telefonicznie u pracownika
  • osobiście w placówce handlowej SingleMalt.pl

Omówimy tu proces składania zamówienia w sklepie SingleMalt.pl poprzez formularz internetowy.

Koszyk na zakupy

Po wybraniu interesującego Ciebie produktu, musisz dodać go do koszyka. Koszyk to takie wirtualne miejsce, w którym zbierasz produkty podobnie jak w tradycyjnym sklepie, zanim udasz się do kasy. Możesz wrócić do przeglądania katalogu sklepu i wybierać kolejne produkty. Podgląd koszyka dostępny jest stale w menu bocznym po prawej stronie sklepu. Aby przejść do szczegółów koszyka trzeba kliknąć Mój koszyk w górnej części sklepu.
W samym koszyku możliwe są dodatkowe operacje. Jeśli chcesz zakupić większą ilość danego produktu, a nie wpisałeś odpowiedniej ilości w polu "Ilość" na karcie produktu, to możesz to zaktualizować właśnie na stronie koszyka (przycisk Aktualizuj). Przed dokonaniem zamówienia możesz usunąć produkty z koszyka lub przenieść je do listy życzeń i zdecydować o zakupie w późniejszym terminie.
W każdej chwili możesz też wrócić do sklepu w celu kontynuowania zakupów lub przejść do złożenia zamówienia, a następnie do wyboru warunków płatności i dostawy. Gdy jesteś zdecydowany na zakup – naciskasz przycisk Zamawiam. Jeżeli byłeś zalogowany, Sklep przeniesie Cię na stronę dotycząca danych płatnika. Jeżeli nie byłeś zalogowany – sklep przeniesie Cię na stronę do logowania, utworzenia nowego konta w sklepie lub złożenia zamówienia jako gość.
Ponieważ szanujemy Twoją prywatność, nie wymagamy zakładania konta w naszym sklepie. Możesz złożyć zamówienie jako gość, pamiętaj jednak, że będziesz musiał podać praktycznie te same dane co przy założeniu konta w sklepie, tyle że jeśli kiedyś wrócisz na ponowne zakupy do sklepu, będziesz musiał wypełniać te same dane jeszcze raz. Dane gości są przechowywane na jednorazową potrzebę realizacji danego zamówienia. Jako gość nie będziesz też mógł śledzić statusu zamówienia na stronie internetowej, gdyż możliwość taka dostępna jest tylko po zalogowaniu na swoje konto w sklepie. Zachęcamy do założenia konta, zajmie Ci to 60 sekund, jest bardzo proste, a daje wiele przywilejów (zapoznaj się z korzyściami z rejestracji i posiadania konta w sklepie SingleMalt.pl).

UWAGA: W obu przypadkach (jako gość, czy też po założeniu konta) możesz zostać poproszony o uwierzytelnienie pełnoletniości!

Formularz zamówienia

Po wyborze sposobu autoryzacji Twojej osoby (jednorazowy gość, czy też stały klient i konto w sklepie), będziesz musiał wypełnić dodatkowe informacje niezbędne do realizacji zamówienia.

  • Dane Zamawiającego/płatnika
  • Tu powinieneś podać dane dotyczące płatnika, powinny być zgodne z informacjami jakie będą podane w przelewie bankowym, a dodatkowo niezbędne jest podanie daty urodzenia. Po założeniu zamówienia możesz zostać poproszony o dostarczenie potwierdzenia pełnoletniości, czyli uwiarygodnienia informacji podanych w tym kroku
  • Dane adresata
  • Możesz zamówić wysyłkę na inny adres niż adres płatnika, np. do siedziby swojej pracy lub dokonać zakupu prezentu dla kogoś innego. Wówczas wyślemy przesyłkę bezpośrednio do osoby odbierającej. W dalszej kolejności możesz też przesłać nam treść dedykacji, jaką wydrukujemy w Twoim imieniu i dołączymy do przesyłki.
  • Formy płatności
  • W tym kroku musisz wybrać sposób w jaki dokonasz płatności. Obecnie akceptujemy dwie formy płatności:
    1. płatność przelewem na rachunek sklepu
    2. płatność gotówkowa przy odbiorze osobistym w sklepie stacjonarnym w Warszawie
    UWAGA: Obecnie nie honorujemy płatności kartą płatniczą w sklepie internetowym, ale przy odbiorze osobistym w sklepie stacjonarnym możliwa jest zapłata kartą płatniczą.
  • Rodzaj i koszt dostawy
  • W tym kroku musisz wybrać rodzaj dostawy. Przy każdym dostępnym sposobie dostawy jest podany jego koszt. Pamiętaj, że zamówienia dostarczamy tylko na terenie Polski, a w przypadku zamówienia na kwotę 600 zł i większą towar dostarczamy na nasz koszt. Książki mogą być wysłane Pocztą Polską, a wszystkie pozostałe artykuły wysyłamy wyłącznie ubezpieczoną przesyłką kurierską. Koszt ubezpieczonej przesyłki kurierskiej wynosi: 22,00 zł (od 1 kg do 30 kg)
  • Odbiór osobisty
  • W tym samym kroku co dostawa możesz wybrać osobisty odbiór w placówce handlowej sklepu SingleMalt.pl. Prosimy wówczas o kontakt i umówienie się na konkretny dzień i godzinę. Jesteśmy bardzo elastyczni co do godzin odbioru, z pewnością dopasujemy się do Twoich potrzeb. Pamiętaj, że w sklepie możesz zapłacić za zakupy gotówką jak i kartą płatniczą.
  • Podsumowanie zamówienia
  • To ostatni krok, w którym możesz wrócić do sklepu i uzupełnić koszyk. W tym kroku widzisz informacje o produktach, które zamawiasz wraz kosztem dostawy i sposobem odbioru. Podobne informacje zostaną Ci przesłane w e-mailu jeśli dokończysz transakcję wciskając przycisk złóż zamówienie.

Realizacja zamówienia przez sklep

Kiedy złożysz zamówienie i otrzymasz potwierdzenie otrzymania zamówienia przez sklep, możesz dokonać zapłaty lub umówić się na odbiór osobisty. Jeżeli z jakiegoś powodu nie byłoby możliwe zrealizowanie zamówienia w całości lub części, skontaktujemy się z Tobą aby ustalić dalsze działania.

Czas realizacji zamówienia

Czas realizacji zamówienia to czas od momentu otrzymania zamówienia przez sklep, do momentu skompletowania zamówienia, zapakowania i przygotowania do momentu wysyłki lub odbioru osobistego. W przypadku płatności elektronicznej (np. przelewem) – rozpoczynamy realizację zamówienia od momentu zaksięgowania go na naszym rachunku bankowym, a przypadku płatności gotówką przy odbiorze – natychmiast po otrzymaniu zamówienia. Większość zamówień jest realizowana w 6h od potwierdzenia zamówienia i uzgodnienia szczegółowych warunków, jednak czasem zamówiony towar musimy przewieźć z odległego magazynu naszego dostawcy i okres ten może się wydłużyć do 48h. Jeśli realizacja całości lub części zamówienia okaże się z jakichkolwiek przyczyn niemożliwa, wówczas natychmiast się z Tobą skontaktujemy celem uzgodnienia dalszych działań.
Po zrealizowaniu zamówienia przez sklep, rozpoczyna się realizacja dostawy. W przypadku odbioru osobistego oznacza to, że zazwyczaj możesz odebrać towar w tym samym dniu. W przypadku wysyłki – realizacja zamówienia oznacza przekazanie przesyłki do spedytora i powiadomienie Klienta o nadaniu przesyłki oraz jej numerze. Przesyłki dostarczane są zwykle następnego dnia roboczego. Jeśli masz specjalne życzenia co do realizcji wysyłki (np. data dostawy) prosimy o umieszczenie takich informacji w komentarzu podczas składania zamówienia lub kontakt e-mailowy lub telefoniczny z nami.
Podsumowując całkowity czas realizacji zamówienia wraz z wysyłką może wynosić od kilku godzin do kilku, czy nawet kilkunastu dni ponieważ zależy od wielu czynników jak sposób płatności, sposób dostawy, czy inne nieprzewidziane zdarzenia.

 

Mój koszyk

Nie masz produktów w koszyku.

Porównaj produkty

Nie ma produktów do porównania.