Twój koszyk
Nie masz żadnych produktów w koszyku
Rejestracja

Zaloguj się

Product was successfully added to your shopping cart.

5

Product was successfully added to your compare list.

5

Product was successfully added to your wishlist.

5

Bądź bezpieczny - kupuj on-line

Witaj w SingleMalt.pl, cieszymy się, że do nas zajrzałeś. Bardzo to doceniamy. Dzięki Tobie mamy szansę przetrwać ten ciężki okres. Pragniemy Cię zapewnić, że działamy normalnie, a ponadto wdrożyliśmy kilka dodatkowych praktyk, by zapewnić bezpieczeństwo, szybkość i wygodę transakcji.

  1. Sklep stacjonarny w Warszawie jest czynny od poniedziałku do piątku w godz. 10:00-19:00, w soboty w godz. 11:00-15:00. Dane kontaktowe oraz wskazówki dojadu znajdziesz na podstronie https://singlemalt.pl/contacts. Możliwy jest odbiór złożonego wcześniej zamówienia, jak również dokonanie zakupów na miejscu w sklepie.
  2. W sklepie może przebywać tylko jedna osoba (nie licząc personelu).
  3. Złóż zamówienie przez internet, e-mail lub telefon. To gwarantuje Ci rezerwację towaru i minimum formalności przy odbiorze. 
  4. Wybierz metodę odbioru zamówienia - osobiście w sklepie lub przez Pełnomocnika (np. kurierem). Jeśli złożysz zamówienie z odbiorem przez Pełnomocnika do godz. 12:00, to powinieneś otrzymać je następnego dnia roboczego.
  5. Jeśli wartość zamówienia to 300 zł lub więcej, przejmiemy koszty dostawy przez Pełnomocnika, więc nic nie zapłacisz za dostawę. Ważne abyś podał właściwy adres, pod którym będziesz dostępny (domowy lub firmowy) wraz z numerem telefonu.
  6. Zamówienia z odbiorem osobistym zwykle są gotowe do odbioru w ciągu 30 minut (liczonych w czasie pracy sklepu). Niezwłocznie po skompletowaniu zamówienia otrzymasz potwierdzenie, że zamówienie jest “Gotowe do odbioru”.
  7. Określ formę płatności - zalecamy wygodne i szybkie płatności Dotpay, a przy odbiorze osobistym w sklepie w Warszawie - karta płatnicza. Dostępna, ale nie zalecana, jest także forma płatności gotówką. 
  8. Jeśli przyjedziesz do sklepu odebrać opłacone zamówienie możesz poprosić o odbiór w trybie “PIT STOP SingleMalt” (dzwoń na 531 WHISKY, 531 944 759), wówczas pracownik podejdzie z zamówieniem do Twojego samochodu i w kilka sekund odbierzesz zamówienie nie wysiadając z auta. Tryb “PIT STOP SingleMalt” możliwy jest tylko przy zamówieniach uprzednio opłaconych (poprzez serwis Dotpay lub tradycyjnym przelewem, w obu przypadkach otrzymasz mailem potwierdzenie zaksięgowania płatności). 
  9. Jeśli chcesz dokonać wyboru na miejscu w sklepie, pamiętaj że może w nim przebywać tylko 7 osób w jednym czasie! Prosimy także o zachowanie bezpiecznego dystansu minimum 1,5 m od pracownika i nie przekraczanie wyznaczonej strefy.
  10. Wprowadziliśmy dodatkowe procedury dotyczące higieny obsługi Klienta i pakowania paczek: pracownicy obowiązkowo używają rękawiczek jednorazowych. Blaty, klamki i terminal płatniczy są dezynfekowane kilka razy dziennie.
  11. Pamiętaj, że wszystkie towary dostępne na naszej stronie internetowej są fizycznie dostępne w naszym magazynie. Jeśli zdarzy się wyjątkowo inaczej - zawsze znajdziemy odpowiednie dla Ciebie rozwiązanie takiej sytuacji. 
  12. Z przyjemnością odpowiemy na każde pytanie związane z ofertą sklepu i realizacją zamówień. Zapraszamy do kontaktu (sklep@singlemalt.pl, 022 662 60 81 lub 531 WHISKY, 531 944 759). 
  13. Jeśli jesteś zadowolony z transakcji, będzie nam bardzo miło jeśli powiadomisz swoich znajomych o możliwościach zakupu w naszym sklepie oraz wystawisz opinię (Google Maps, Facebook). 

Dziękujemy, że jesteś z nami. Twój wybór - zakupy w naszym sklepie, jest dla nas bardzo ważny, szczególnie w tych ciężkich czasach. Dziękujemy, że nas doceniasz. Napawa nas to dumą i pozwala optymistycznie patrzeć w przyszłość. To potwierdzenie, że nasza 13-letnia działalność jest potrzebna i ważna.

 

SingleMalt.pl